keskiviikkona, lokakuuta 29, 2008

Ei aiemmin tällaista

Näissä ikävissä kahinoissa, joissa olen ollut, on tullut vastaan monenlaista. Ei kuitenkaan vielä tähän mennessä sellaista, mitä luin eilen illalla eräältä nettisivulta. Siellä oli törkeä kirje, jonka alla oli minun nimeni ja jota väitettiin minun kirjoittamakseni. Minulla ei ole mitään tekemistä tämän kirjeen kanssa. En ole kirjoittanut sitä, enkä edes osaa siitä. En lähetä kenellekään kirjettä, jossa kutsun tätä Perkeleeksi, kyseinen kirje ei edusta sitä, mitä ajattelen, enkä käytä sellaista kieltä, jota tässä kirjeessä on.

Olen luvannut, että mikäli olen lähettänyt työtovereilleni tai muille törkeää postia, sen saa julkaista. Tämä on edelleen voimassa. Nyt joku on kirjoittanut minun nimissäni sellaista, mitä en ole kirjoittanut.

Olen juuri lähdössä kohti Kemijärveä ja Keminmaata. Kunhan kello on kahdeksan ja poliisin normaali päivystys avaa ovensa, soitan poliisille ja pyydän, että se selvittää asian. Kyse on rikoksesta. Arvostella saa ja olla erimieltä mutta ei kirjoittaa toisen nimissä eikä varsinkaan siten, että pyrkii likaamaan toisen maineen.

3 Comments:

Blogger Erkki Koskenniemi said...

Uskomatonta tämä touhu. Noita saman ihmisen törkyviestejä on saanut poistaa useita päivässä (kyllä, olen nähnyt ne, eikä niissä ole tarkoituksena keskustella vaan loukata ja liata). Nyt sitten toiseen blogiin ilmestyy väärennetty ja muka Jarin kirjoittama viesti. Se on törkeä eikä Jarilla ole sen kanssa mitään tekemistä.
Joillekin kaikki keinot ovat näemmä luvallisia. Tämä selvästi poliisiasia ja hyvä että Jari on antanut sen selvitettäväksi. Toisen identiteetin vieminen on nykyään mahdollista, mutta ehdottomasti moraalitonta ja kiellettyä. Se ei saa missään tapauksessa yleistyä, muuten olemme kaikki suojattomia.
Tällä kertaa se onneksi tehtiin niin tökerösti ja taitamattomasti, että tuo ei mene läpi kenellekään. Paitsi ehkä niille, joilla on samanlainen mustamaalaajan sydän.

Erkki Koskenniemi, Karkku

8:22 ap.  
Blogger Erkki Koskenniemi said...

Niin, sanoin että toteutus on onneksi tökerö. Asianomainen väittää saaneensa viestin Jarilta eilisiltana klo 19.15. Noin 60 henkeä kuitenkin näki Jarin pitävän Vammalassa raamattuluentoa välillä 18.30-20.30.
Huono yritys. Mutta hyvä että tämä ensimmäinen on näin säälittävä: Uudet saattavat olla taitavampia. Kaikkeen kannattaa ilmeisesti varautua ja katsoa tarkkaan ketä kannattaa uskoa.

Erkki Koskenniemi, Karkku

9:25 ap.  
Blogger Erkki Koskenniemi said...

Korjaan ja tarkennan tuota edellistä viestiäni, koska sekoitin päivät: Tuon törkyviestin lähettämisen aikana Jari ei ollut pitämässä raamattuluentoa, vaan muualla - tiedossa kyllä on missä ja keiden kanssa, ja poliisille tämän viestin alkuperän selvittäminen on ilmeisesti edelleen helppo juttu. Mutta ei siis raamattuluentoa pitämässä.
Asia ei muutu miksikään, mutta korjaan virheeni. Jarin tapaan olen koettanut pitää kiinni siitä, että kaikki sanottu on yksinkertaisesti totta.

Erkki Koskenniemi, Karkku

9:27 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home